האירוע שאיחד אלפי ילדים יהודים מכל העולם

נתי קאליש No Comments on האירוע שאיחד אלפי ילדים יהודים מכל העולם

בשבת האחרונה התאחדו מאות ילדים יהודים נציגים מכל העולם לשבתון מיוחד בקונטיקט ארצות הברית

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון CKids שפועל ברחבי העולם מאגד תחתיו עשרות אלפי ילדים יהודים בעשרות מועדונים ובתי ספר ברחבי העולם, באוסטרליה, צרפת, ארגנטינה, אקוודור, קולומביה, בריטניה, פורטוגל, והודו, ובאוקראינה, ובעוד עשרות מדינות.

גולת הכותרת של הארגון היא חידון JewQ המהווה תחרות בינלאומית שמחברת אלפי ילדים יהודים בכל רחבי העולם למסורת ישראל על ידי מסגרת מיוחדת של בתי ספר יהודיים לימי ראשון שמתקיימת בכל רחבי העולם בתוכנית החידון משתתפים מעל 3,500 ילדים מ-235 בתי ספר בעולם.

השבת נערך שבתון מיוחד בקונטיקט לשם התקבצו 800 ילדים יהודים מכל רחבי העולם שעמדו בהצלחה במסלול המבחנים הארוך שכלל התעמקות וידע נרחב במסורת ישראל.

בחידון עצמו שהתקיים ביום ראשון השתתפו 350 ילדים שהפגינו את הידיעות הרבות שלהם במסורת ישראל. אורחי הכבוד בחידון היו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו והרב משה קוטלרסקי יו"ר מרכז השליחות של חב"ד בעולם.

במסגרת האירוע הגדול שורה מיוחדת של אמנים מהארץ והעולם לקחו חלק והשתתפו. בין האמנים ניתן למצוא את גדולי הזמר העולמי אברהם פריד ובני פרידמן ואמן החושים מני הולנדר.

ראש מרכז השלוחים של חב"ד הרב משה קוטלרסקי מספר כי "התוכנית המיוחדת מצמיחה שגרירים נאמנים לעם ישראל בכל העולם. כל ילד שעובר את מסלול הלימודים שלנו מתחבר אוטומטית למקורות היהודים שלו ומרגיש גאה יותר ביהדות בקרב הסביבה שלו".

"המשימה שלנו הייתה ונותרה להבטיח שכל ילד יהודי בכל פינה בעולם יקבל את אור היהדות", משתף הרב מענדי קוטלרסקי מנהל אגף הפעילות העולמי של חב"ד. "שחיים של ילד יהודי משתנים השינוי ניכר לא רק בו אלא בו ובבניו עד סוף כל הדורות" חותם הרב קוטלרסקי.



0 תגובות